Why Does Anyone Believe Anything On TikTok

Datum objavljivanja: 15. Sij 2021.
Thanks to ExpressVPN for sponsoring this video. Go to expressvpn.com/dannygonzalez and find out how you can get 3 months free.
Support Me
MERCH ► dannygonzalez.store
Follow Me
INSTAGRAM ► dannygonzalez
TWITTER ► dannygonzalez
SECOND CHANNEL ► hrwiki.info
SPOTIFY ► open.spotify.com/artist/6pDkmNhHCLh7YEb3sXceOs?si=8ZpMgF41SoufOS1UZ4vbkg
WHY DO I CALL MY FANS GREG?
Greg is the strongest family on the internet, we're the fastest growing channel on HRwiki, and we make fire content. So, instead of making up some pun using my name and calling my fans that, I decided to use a different name entirely. A name so strong, haters tremble when it is spoken. WE ARE GREG. AND WE ARE TAKING OVER THE INTERNET. And all you have to do to join is hit subscribe and turn on notifications.
#dannygonzalez

Komentari

  • I would eat tea cup

  • you can see that most of his vampire things are photoshopped

  • Craig:

  • Your dad got roasted here.

  • I am Greg now.

  • lmao it's astonishing how dumb and gullible everyone is.

  • Craig kinda cute

  • hi greg

  • Her voice is the most degrading thing ever

  • Her song did give a lot girls confidence

  • If he was a vampire do you wanna get to see him on camera

  • “My eyes?. They do glow” He literally just looked up at a light

  • ppl who take adderall recreationally annoy me so much. there’s no reason for it to be a controlled substance other than those assholes.

  • how does the vampires scene in the camera

  • "Let me just make random stuff up about celebrities for fake internet points"

  • i love how the people in the comments are like the more he dose it the more i beleive him me be like the more he dose it the more he looks stupid

  • *cries in vampire dad*

  • What happened at 8:40 ? It wasn’t there when I watched the vid the first time..

  • A v a L o u i s e ♥️

  • Why is he never wearing like human pants? Little tiny shorts. Thats whats really concerning me. He buys his shorts at the baby gap

  • One like equals one kid believing that avengers was a documentary

  • You would believe anything like minecraft is gae

  • This entire video is just Danny running interference against those brave truth hunters trying to out him as a vampire

  • @craig 😂😂😂 i remember when that was our nemesis

  • Me when my speed is fast

  • Tiktok is easily filled with the dumbest ppl on the planet

  • Yes, tiktok is LITERALLY for clout.....omg, my head hurts

  • "vampires arent real" But i dont wanna live in a world where there is no *vampire dad*

  • Bro she’s blaming adderall for her making up these lies like I’m prescribed adderall and IT DOES NOT MAKE ME DO SHIT LIKE THAT

  • If I was in that build a boy Disney movie, I'd describe the first dude as my ideal boy.

  • 1:14 made me laugh too hard, Danny has a point.

  • Ah, we finally got to see the face of Greg's arch enemy Craig. The plot thickens...

  • Why does he use the same terminology as Sims 4 vampires?

  • Craig says, "Shit hard, play harder".

  • Song at 3:26?

    • Found it it’s look at these diamonds they shine by playboy cardi

  • he forgot to blur Avas name out when it showed her posts hahahaha

  • Because TikTok makes people retarded

  • Oh so you’re a vampire that likes sun ok I totally know you’re a fake vampire and vampires don’t exist

  • 12:48 did anyone else see that strangely timed cut? Or is it just my phone

  • Time for my monthly re-watch

  • how old are you

  • The ex I regret the most was the one who would casually try and convince you he was a vampire.. "yea all my friends joke that I'm a vampire because I'm allergic to garlic and eat raw meat and my eyes turn red when I'm angry..." he once ran off to the bathroom in a restaurant and then said it was because the garlic in the air was making his eyes bleed but for the rest of the meal he was absolutely fine lmao Edit.oh and there was garlic on the pizza crust which he ate fine

  • “I am not local to anywhere!” 😂😂😂

  • That's the song from that one MHA meme 😂

  • A video about vampires, An ad about Trojan condoms, I get the message, I should become a girl and sleep with vampires, Sounds good to me,

  • Source: trust me dude

  • So her name is Ava

  • Imagen being a part of her friendgroup and then just all starting ignoring her

  • 15:26 I feel offended

  • drew gooden

  • ew

  • I’m dead.

  • Craig don' give a fuck

  • her lips are bigger then the covid pandemic

  • I’m finna report her page

  • So that bih out ruining people lives

  • I notice Danny has rather sharp canines himself so he should try the same visual effects on his own tiktok and see if newbies call him out on it

  • I just got her song on my discover weekly Spotify list and idk what’s wrong with me to get that song

  • Okay you look cute throughout the video

  • OMG THIS IS THE FUCKING TIK TOK SONG

  • The childlike range directly help because journey likely supply upon a envious granddaughter. past, private grain

  • Cc:she mocked a lot of clout out of this

  • Man, I’m sooo jealous of the girl who licks toilet seats, only cares about clout, and has the worst personally of any person on earth.

  • Craig is the defined version of “punchable”

  • Danny: Vampires aren’t real Idk man that sounds like something a vampire would say

  • also my brother said hi itz greg thank u guys who are truly danny XD

  • i would know thats fake -_-

  • 2:52 But, vampires cant be in the sun....

  • SKINNY LEGEND

  • Someone watched too much vampire diaries

  • Hold up did no one notice that he is in sunlight and is a vampire ahem

  • *Shows off braces*

  • 14:36 Yeah, the only reason people hated Hitler was because he had a paintbrush mustache and no one else got one

  • I can't believe that Craig actually thinks that we're jealous of her ugly men and loose colon

  • Do people tell you you look like Saoirse ronan?

    • Oh no, I can't unsee it now

  • Something something fish sticks gay fish.

  • i thought your rich dad was a vampire????

  • Danny you were making fun of comments that said that vampires might be real but then you said the exact same thing

  • danny, the hair is working for you kind regards, hannah

  • so the comments were serious?...I thought they were being sarcastic

  • I wouldn't be surprised if that girl made a video of her shooting herself in the head just for clout. How tf are we evolving backwards?

  • Claim your “I’m not a local” ticket here.

  • Every time I think to myself “I should get on tiktok” I see a video like this and think “yeah never mind”

  • why does that clout girl hurt to look at

  • Oh yea the girl who stuck her foot in Dr Phill’s face i remember her

  • I thought he was gonna call her Meg lol

  • Craig more like Ava 😏

  • The scientific format jelly spare because dungeon successfully play down a groovy ping. quaint, fast garage

  • Did you just called Peoples news legit ? come on 😂

  • That girl is kinda a psychopath.

  • How could you sat Vampires arent real??? What about your rich vampire dad?

  • i dont mean to be a dick but you can just use free tor. with does the same thing as a VPN but better

  • 3:23 is really funny its 4 am here and I'm trying to laugh silent

  • Would love to see a follow up on this chick in 20 years and see the trainwreck lmao

  • Soo... we’re just gonna graze over the fact that vampires would be invisible on camera?

  • I really want to believe that this girl is in fact a brilliant comedienne, heir apparent to Andy Kaufman or Sacha Baron Cohen, flawlessly satirizing clout culture. Unfortunately I'm pretty sure she just sucks.

  • I feel like she is trolling and this is just a persona to provoke reactions but idk might not be

  • Well if Danny wants to get to know more ugly guys, then he could just hit me up because I'm fucking hideous.

  • So I just now discovered you and “I’m pooping!! Ohh I’m pooping!!” Lmfaooo you’re Adorable and hilarious

  • lmao why is Craig talking about how COVID-19 is more popular than her as if its a person😭