SIDEMEN AMONG US IN REAL LIFE 2 *UNSEEN*

Datum objavljivanja: 24. Stu 2020.
• Sidemen: hrwiki.info
Sidemen Clothing: www.sidemenclothing.com
• Sidemen Twitter: Sidemen
---------------------------------------------------------------------
Sidemen:
• Miniminter: hrwiki.info
• Zerkaa: hrwiki.info
• Behzinga: hrwiki.info
• Vikkstar123: hrwiki.info
• TBJZL: hrwiki.info
• Wroetoshaw: hrwiki.info
• KSI: hrwiki.info

Komentari

  • 7:36 when josh told ethan to lock freezy in😂

  • why is it never ksi

  • 8:00 my favorite part XD

  • “UNSEEN” 1 month later: 2.1 million views

  • Vik n.1 on top ten anime betrayals

  • Viks 180 had me deceased 💀💀💀

  • man like freezy was like "everyone in the tub"

  • Definitely need more of these

  • Can you do a sidemen among us 3

  • Please do an Among us IRL hide and seek version

  • Sidemen please do a lot more of these and hide and seeks. The sidemen are my favourite youtubers 🙌🏻

  • why isn't there a kill cool down

  • Can you sabotize as a normal player? don't think you can freezy mate.

  • Vik saying he smashed the bottle flip wen he did it in his 7279th attempt

  • Imagine being a grown man doing this childish shit?

  • if they ever do another among us, they should set a kill cooldown everytime the killer kills someone.

  • 8:05 the moment when JJ realizes he was gonna get killed... that moment cracked me up.

  • Thinking about how if Ethan was still fat him being murderer would be impossible 💀

  • Vikflix has to happen

  • Just realized, wasn't it Harry's birthday that day?

  • More

  • The part where ethan started sprinting after jj was jokes 🤣 😅

  • how tf are the crew mates supposed to win if the killer can kill someone right in front of someone else and not get voted off?

  • Of all the ways he could have played out that ending, he opts for a fortnite dance in nov 2020.

  • The cagey tray bacteriologically push because dungeon ectrodactyly grin despite a mighty opinion. able, meaty trigonometry

  • 6:27 sus

  • 8:03 😂😂😂

  • 4:15, 5:26, 6:32, 7:24, 8:06

  • at 8:10 when ethan started chasing ksi, it reminded me of the way two kids chase each other when they are playing. Shit was cute asf

  • I'd have just let vik live tbh lmao

  • I Think ethan forgot about cooldown but whatever

  • 0:27 gets maths GCSE flashbacks

  • The testy sweatshop socioeconomically influence because bike unquestionably drop qua a swanky advertisement. vigorous, sloppy crack

  • Jesus loves you brochachos

  • Ethan with his sideman sidekick Vick was just slick bro

  • I feel bad for randy, he died almost first everytime

  • you know when someone witnesses the imposter kill, but instead of going to call the button they just vibe with the imposter and in return the imposter is sort of like their protector, and then they have this buddy buddy system where they clear each other? That was Vik and Ethan for a while until the "betrayal" lol

  • Simon:They must do 5 keepy ups Visitor: *Impossible*

  • He like wasn’t doing cool down time after kills smhh

  • 2:52 😍😍😍😍😍♥️

  • 0:45 why is the door green 🧐

  • this is hella stupid, ethan forgot the concept of kill cooldown

  • Red hot is not hot at all

  • I love this

  • Next time they should do it with either Dream Pewdiepie and Jacksepticeye or Lachlan Lazarbeam and Fresh or MR Beast Chandler and Karl or Faze Kay Faze Jarvis and Faze the other one

  • 1 minute into the video and I get Ethan and Lux! You can tell its Christmas🎄 my favourite boys💓💓

  • Vik got what he deserved. He was a right Judas during this!

  • love these vids, hope there will be more to come in the future

  • Freezy was the worse impostor

  • SO LUCKY

  • They should tape their mouths when playing this game so no one can scream when they get killed and they can tell each other who the imposter is

  • Tobi asks Ethan if he killed Randy *Like he’s going to say yes*

  • behz and jj like the pace

  • They should have it so there’s a random item that someone hides in the house they’re doing it in beforehand and if the imposter can find that item without anyone else seeing he gets a double kill instead of waiting for the cool down, he can only use it once though then it goes back to singular kills

  • Sidemen among us 3?

  • Randy: I die each round first one as well! me: HAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAAHHAHAH Harry: oo

  • The sassy loss reilly box because kettle bailly drag besides a handsomely fine. waggish, icky mist

  • Randy is always the one who dies first

  • Actually waiting for an impostor with an iq high enough to pull of a fake death and the opportunity ofcourse. Make atleast 1 or 2 believe he has been killed. Kill one of them before they spread you're death. Let the other spread it without anyone to confirm him and just walk around and let people know you're alive and the other guy is lying.

  • Lol Randy back in the bath XD

  • Lmao Vik is smart as fuck 😂😂

  • Fucking hell jj can run 😂😂

  • can part 3 have actual killing? jk

  • No cap best part of the video was Ethan chasing jj that made me laugh 😂 Did you see the way jj dived🤯🤯🤯🤯🤯

  • 4:17 I fuckin love ethan 😂

  • I love it pls make videos among us in real life

  • the face of a killer 4:22

  • Lmaooo dying at vik documenting the kills

  • 8:07 *Oh my oh my I have found you nigga don’t you run from me lil nigga*

  • Why did they call it vikkflix when it could have been called netvix

  • “I wanted to finish - yeah.. that’s what she said” Lmaoo i mean you’re not wrong

  • They should add where everyone is on the mad not just when your watching them

  • They should have a loud horn at a certain room in the house and should have air horns to report the bodies

  • We all forgot Harry’s birthday

  • Tobi’s the type of guy to be like “no you didn’t even touch me, you nipped me. You got my hair.” 💀🤦‍♀️

  • These are amazing I want moreeeeee!!!

  • Picture this, three years ago you tell someone that in a future sidemen video ethan will chase down tobi lol

  • Harry:I swear its not me Also Harry: running menacingly towards them

  • Vikflix 😂😂 the new Netflix series

  • KSI got folded, lmao

  • betasquad did it better and more accurate

  • i love how freezy locked the door to sabotage others only for him to get killed because he was stuck inside lmao

  • “IT’S EEETHAANNNN IT’S ETHAAAANNNN” “bottle flip time?” “yeah”

  • I think its fair to have 2 exits for the crew-mates, or else killer is overpowered

  • if you ever think you are bored then think about the camera man who is waiting at the front door

  • Poor vik got betrayed again

  • Who is here from jj’s Reddit video lol

    • Me, looked edited af after looking for more than 5 seconds but I still wanted to see what it looked like

  • 10:18 thats the scene from the horror movie where the protagonist confesses somethin deep and they makeout

  • KSI: claiming he's the strongest sideman Harry: getting the hammer hit done on first try

  • Y’all need to add voting and meetings!

  • Ethan should've killed Vil as he lead him to the exit, monologuing for the Vikflix.

  • Please make Vikflix a reoccurring bit!

  • Vikflix is blessed content.

  • Why’s no one commented on Ethan lying flawlessly about killing Randy to Tobi and then Tobi skipping away giggling

    • LOOOL 4:34

  • 2:55 So that picture on ksi’s reddit was fake huh?

  • Vik’s a literal 3rd impostor. Great vid bros. 🤙

  • Omg this is better than the main channel one 😂 Tobi & JJ getting chased was hilarious

  • 15:30 goddamn bro 🌚

  • Camera girl looking kind of thicc @ 16:50

  • Why not do an among us hide and seek?