Minecraft Speedrunner VS 5 Hunters

Datum objavljivanja: 23. Tra 2021.
Minecraft Speedrunner VS 5 Hunters. You asked for it. This was absolutely insane.
Patreon (Plugin): www.patreon.com/DreamWasTaken
Follow my socials:
➽ Twitter - @dream
➽ Instagram - @dreamwastaken
➽ Snapchat - @dreampublic
Merch: www.dreams.is
BadBoyHalo: @BadBoyHalo
George: @GeorgeNotFound
Sapnap: @Sapnap
Antfrost: @Antfrost
Awesamdude: @awesamdude
We decided to call this series Minecraft Manhunt. This video is a different rendition of it, where there are not FOUR hunters but FIVE instead of just one.
This is a new Minecraft but, 1.16 challenge that we have decided to try. I try to beat the game, while my friend George AND my friend Sapnap AND my friend BadBoyHalo AND my friend Antfrost AND my friend awesamdude tries to prevent me from doing it. It's a race, and it's super intense and we had a lot of laughs. I love doing these challenges.
If this video gets 1,000,000 likes we'll do a rematch!
Not Minecraft, But Water Rises or Minecraft, But Lava Rises, or any other but challenge like that. This is a speed run / speed runner of Minecraft against a killer / assassin
#MinecraftManhunt

Komentari

  • Imagine if dream spawns a wither haha that will be funny

  • 😢👈

  • the hunters did a 100000 iq move this time

  • Yoooooooo hi dream everyone say hi to youtube

  • This is getting kinda boring tbh it’s basically the same thing but with one person added every time and there’s gonna be one part where he clutches something big

  • Minecraft is a game, aka a simulation Minecraft is all about real life events and real life survival So if Minecraft is all a simulation is the world a Simulation? So maybe if the world is a simulation, are we? ...

  • yo dream video idea everytime i click i get to move one block lol keep up the 1 month video grind lol jk luv u

  • You should spawn wither at the end portal or something

  • Next year: Minecraft speed runner vs the dream smp

  • 3:08 perfect sync

  • Let's goooo dream I saw your boat clutch

  • i sub to u

  • can u whitelist me

  • Can you tray shader + speed run 🤯🤯🤯🤯

  • Trash

  • 728 tho

  • Suggestion:when you get to the nether break the portal than go back after you got everything and light it again

  • Dream vs 6 hunters will probably happen in a year but im still happy about that due to the content he creates

  • Badboyhalo is also skeepys friend

  • Hunters: I found diamonds! I have enchantments! Dream: Being GOATed

  • Dream won tho...

  • danny gonzales

  • Do you know how to be a good youtuber / Minecraft speedruner? My channel sucks and I suck at minecraft? Do you know how to help?

  • Friend me MagicalEllie27

  • hello dream :)

  • OMG DREAM I LOVE DREAM!!!!!!I AM YOUR BIGGESt STAN NOTICE ME DREAM!!!!!!!!!!!!

  • I hanged out with George with out you and it was fun

  • Quien ganó?

  • When he first falled they could punch him and kill him instantly nice scenario .d

  • No way

  • Cuz there are so many stuff of saying that your gay

  • DREAM ARE YOU GAY

  • I do not approve of that type of ending.

  • The actually income acly doubt because representative minimally match inside a careless humidity. dazzling, sick scooter

  • Es mentira solo cambió la probabilidad y eso😒

  • The KING of Curse Thumbnail return

  • ??

  • Why them respon dragon

  • I didn’t understand the end part...

    • You can revive the ender dragon with end crystals Common knowledge

  • Omg

  • How much years old are you?????

  • They suck

  • 36:26

  • Hunters:what Dream:sa dude

  • Go

  • So close

  • Come on

  • So cool

  • I love dream you should have me in one of your videos

  • Me:oh they’re at the end Nice. He kills the Ender dragon me: YES he killed the ender...NANI

  • Dream it's time to let !Den in the smp he has 200k subs

  • How did he managed to instantly craft planks at 1:06

  • My shipp dream x gorge

  • run run dream

  • i died

  • THIS IS MOST REALISTIC THING IN THE WORLD uwu

  • I screammed when Dream made the boat.

  • 7:26

  • I hate Minecraft this square game

    • Don't worry, Hytale will kill Minecraft.

  • 07:26 Never seen move like this in minecraft, it's just insane

  • This 1 jump was so overpowered that was insane wow

  • Yo your friends are dumb you are the dream no one can beat you

  • Close one

  • Your boat clutch is so popular

  • And this isn’t a movie how?

  • I am from Brazil, I speak inglish too dream você é o melhor jogador do mundo

  • Did anyone notice how wood planks magically appeared at 1:06

  • Hi dream how are you doing lately, tell George I said hi if your reading this. °>°

  • Such A hilarious video

  • Hi dream

  • Dream, you are the best Minecraft player in the world

  • I have proof that dream won: he has beaten the ender dragon. Reviveing was never an option. Proof:This video 5 of my friends try to hunt me down to stop me beating minecraft. Can I beat the ender dragon?

  • Dream make the 6th hunter tommyinnt

  • WHEN YOU WILL GO A NEW VIDEO I CAN NO LONGER SUPPORT THAT YOU DO NOT UPLOAD VIDEO OF SPREDDRUD OR WHATSOEVER

  • This dude in INSANE

  • sick

  • BRO I... 7:26

  • ᴵ'ᵐ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᶦⁿᵍ ᵗᵒ ᵉᵛᵉʳʸᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᵉ ᵃⁿᵈ ˡᶦᵏᵉˢ ᵗʰᶦˢ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ

  • He should do the opposite, imagine a video where Dream is the hunter, and George, BadBoyHalo and Sapnap need to kill the dragon... It would be awesome

  • 29:50 just hit dream it isnt that hard he could have tempo and his team could have jump too and killed dream

  • Guys how did dream get popular so fast

  • Cedddess zzz's eff b m.j h

  • 7:26 WOAH

  • Dream dide

  • what you is good?

  • ok... that boat thing... ABSOLUTE CLUTCH 7:27 loooook

  • REMEMBER *THICK DREAM*

  • I want u to be my mentor dream --CyanSoul

  • REMEMBER

  • Remember the thing jameskii sent you dream?

  • the best video

  • nvm

  • @marvaslater

  • 30 years later: Minecraft Speedrunner vs Entire Minecraft Community. (Inspired by @marva slater)

  • 1:04 WTF look at the inventory

    • *Dream_is_good editor he crafted it*

    • *ill check the unedited*

  • Hey Elpreet,I’m looking forward.From Yash

  • aqui los que hablan español 👇

  • how did he lose tho?? I thought he won !!

    • I think he should have won. Respawning the dragon is just ridiculous