I Failed Card Swipe 30+ Times LIVE In Front Of 200k People And All My Friends

Datum objavljivanja: 13. Lis 2020.
it was my first ever Among Us livestream and I was nervous
PLAYERS:
Jacksepticeye: www.twitch.tv/jacksepticeye
Fuslie: www.twitch.tv/fuslie
Sykkuno: www.twitch.tv/sykkuno
Wendy: www.twitch.tv/natsumiii
Pokimane: www.twitch.tv/pokimane
CHARLIE: www.twitch.tv/moistcr1tikal
Lilypichu: www.twitch.tv/lilypichu
Toast: DisguisedToast
Scarra: www.twitch.tv/scarra
Pewdiepie: hrwiki.info
THUMBNAIL BY: sharkyshoo
EDITOR: Otriggad

Komentari

  • Does corpse stream live? I know he doesn’t do video, but I was wondering if he still streams on twitch?

  • Do it slowerrrr!

  • 0:40 The teleporter from henry stickmin is in the bottom right

  • You should play with Neebsgaming they’re hilarious

  • 8:16

  • I do card swipe first try

  • 16:15 Well, uuh... They only ejected Poki. So Poki was an impostor. They should had known Leslie was clear since she was the one who suspected Poki. I tought Toast is a big brain??

  • This represents how many times Genshin players use their card to buy primo gems

  • His voice is so *crOAky*

  • If you don’t think card swipe is the hardest thing in this game, well then you are probaly right but it’s still hard to master lol

  • cringe

  • this stupid ass guy is going to fast no shit he is going to fail it 30+ times

  • "Too fast" Corpse: im gonna pretend i didnt see that

  • 0:07 his palms are sweaty, knees weak, arms are heavy theres vomit on his sweater already-

  • Card Scanner: Too Fast Corpse: * Whips card at full speed again without slowing down at all*

  • I swear everyone in this friend group has the same editor

  • 42 times corps I think we know your weakness

  • 11:40 Sean's just casually and silently raging XD

  • im here again just to watch him fail at the card swipe task. i wanna gift him a card swipe 👉👈

  • "Watch me nail this first time" Fails 3 times in a row "I was too optimistic " Edit: thanks for the likes! Never had so many!

  • Could that channel name be longer

  • card scan: “too Fast” Corpse: scans card faster

  • Legends say that corpse is still swiping that card today.

  • The worst part is no matter how many times it says too fast, he never slows down the tiniest bit.

  • Hello, all you in the chat. Corpse. Is now at 1 million subscribers. Where at this point in have been ghosting the chat sections of upcoming HRwikirs, within the guidelines of HRwiki and with permission from the creators to do so. Ignore this. Wherebe that corpse is now at 1million subs. I thought I would peruse the chat a little bit. 18+ AO

  • Imagine not knowing the card swipe trick/glitch

  • greaseball was very sus how did you not notice that

  • Omg I get the swipe on the first time I feel bad right now but it was funny

  • Why is he nervous again?

  • No one Literally no one CORPSEs admin card - FAST AS F*CK BOYYYYY

  • Im laughing so hard... Corpse is great at killing... But fails in card swipe. Hahahahah

  • His voice is so deap to the point where they ignore him

  • Why are people not subscribing you have 6 million views but 1 million subs just subscribe bros this man deserves all the support 😁

  • “Card swipes are ruining my life” That should be his next song😂😂

  • Why is card swipe so hard for people its not even that hard no offense tho i love you corpse

  • It's sooooo hard😓😅

  • Physician: What's your worst nightmare? Corpse: Card Swipe. Imposter: Huh. neat

  • Me In Every Card Swipe (Which 1-3 Attempt): Easy Peasy Litterrally Everyone On Pc and Corpse: DUDEEEEEEEEEE WHY IS THIS SO HARDDDDDDDDD OMG

  • ahhh i just love him and his laugh it makes me so happy

  • Did he just say "I'm fucking, my hands are shaking"??? um XD

  • I never failed card swipe how can it be so hard

  • "Too fast. Try again" Corpse: INITIATE LIGHTSPEED

  • Oh yay! Something him and I match at...😂🖤

  • Dude, I’ve always wanted to play a game of Among Us with you

  • I love your voice CORPSE :>

  • Why does he do it so fast? I literally do it first try all the time lol

  • *Happy CORPSE noises when he successfully swiped the card*

  • king u know u can swipe it a couple times fast so it works

  • Follow me on instagram @keto.mojito

  • Y’all shipping sykunno and corpse but sykunno is 28 and corpse is 23...

  • Card swipe: too fast Corpse: does it faster

  • Fun Fact: CORPSE has 9 friends 😂

  • ok for everyone who is having trouble with cards, just swipe all the way to the end of the machine and at a normal pace.

  • I hate to be the party pooper, but I think streamers do this on purpose, because it says to fast and they just do it faster.

  • Oof

  • liks this comment if you want corpse to do a face reveal

    • He has anxiety and revealing his face for the world to judge won’t make it any better...🤦🏽‍♀️

  • U got to slow down w the card swipe corpse

  • So happy corpse blew the fuck up

  • Who else knew it was Blue at the start of the video when the 1st body was reported in Nav?

  • it says too fast

  • OMG CORPSE’S CARD SWIPE WAS CHARLIE’S TASK BAR RAISE THAT’S INSANE edit: uhh i know scarra said he did a task at the same time but i could’ve sworn it was corpse?? that would’ve been cooler bc it would be like fate for him to have failed card swipe so many times only for it to have raised a task bar while charlie faked a task

  • I do card swipe fast like you, i found out that if u hesitate for a split second halfway through the swipe, a fast swipe will still work.

  • Is this guy like h20 with the whole "ill never reveal my face" type thing? Wonder if he's like the guy who does Archer's voice 🤔

  • i just finish card swipe by fast and slow

  • This guy feels strangely wholesome and calm despite the low voice. Like I feel like he will protect me if I’m with him.

  • You came for 3:02

  • Nais jab mem

  • Corpse: "Okay, I'm gonna do it this time." Card Swipe: "No, I don't think you will."

  • *Hopefully this will help you out CORPSE* *Slide the card* > *DON'T LET GO.* *Slide it back,* *then slide it and let go* > *and if you want to, you can do it as fast as you'd like. I always do it really fast and it works* It always works for me, so I'm able to finish that task in a flash. :) *this is also a tip for everyone else having trouble with it* Thanks to my niece for that tip :D

  • GOD I LOVE CORPSES VOICE

  • This post is most applicable to those of you living Stateside. If ever you happen to be listening in to the new radio station PMR.fm Radio (Progressive Mind Radio) based in New York, you may find the sounds you hear between 3pm to 5pm and 10pm to midnight (Eastern Time) familiar. Well that is because they are. Between these times a show called 'Johnnie Lawson Nature Sounds' will offer listeners an opportunity during their day to find some moments of calm. If you feel like dropping in on the station and supporting local, see what you think and here is a link to what is being broadcast right now s3.radio.co/s7e2c392ff/listen. The included image shows scheduling times of what programmes the station has available so far. I have no affiliation with this radio station other than offering the proprietors permission to use my soundscapes to bring a couple of hours of calm to their listeners.

  • This one will go down as one of the funniest games of among us in the youtube sphere, right up there with cade shouting "IT'S DESBUUUUUUUUG!" over everyone

  • If u go right to left very fast no stopping it auto does card swipe

  • When you do the card swipe do it 3 times really fast it should workkkkkkk

  • Swipe it 3 times fast and u will get it :))

  • Corpse, it legit tells you if you go too fast or too slow lmao

  • Congrats you finally did the card swipe

  • Do a face ravioli

  • Why was he nervous?

  • Whats that under Leslie's bed?

  • How can anyone be that bad at card swipe....

  • I'm curious as to how they felt when they realized that he legit failed it that many times.

  • OMG pewdiewie is there too🤣

  • Oh my god I didn’t notice Jack was there and then I heard his voice and was like WAIT

  • his voice is super fit omg i’m gonna cry i love iz sm

  • Is it just me or does sykunno always look like he is plotting something

  • Plot twist corpse is actually Poppy

  • Till this day legends say he is still swapping that card

  • Bro Charlie is so pale I thought he was dead

  • Just go fucking slower

  • BRO HE GOES WAY TOO FAST JUST SLOW THE FUCK DOWN BRO

  • 3:00 What your here for

  • Pp

  • cue the megalovania music

  • Corpse: finishes card swipe Everyone watching the vid: 😱😱😱😱🥳🥳🥳🤪🤪

  • I feel your pain, I once failed it like a dozen times 😂

  • I always get the card swipe first try

  • WhT does corpse stream on

  • did anyone see Fuslie phD's cat? Its so cute

  • My Anxiety when card swipe isn’t working and everyone is watching me