Anne-Marie x KSI x Digital Farm Animals - Don’t Play [Official Music Video]

Datum objavljivanja: 15. Sij 2021.
Anne-Marie x KSI x Digital Farm Animals - Don’t Play [Official Music Video]
Directed By Troy Roscoe -
hrwiki.info/key/g4AK_8BSC6S_3-Sv90DsUw
troyroscoe
Follow Anne-Marie
Instagram - annemarie
Facebook - iamannemarie
Twitter - AnneMarie
Spotify - open.spotify.com/artist/1zNqDE7qDGCsyzJwohVaoX
Follow KSI
Instagram - ksi
Facebook - KSIOlajidebt
Twitter - KSI
Spotify - open.spotify.com/artist/1nzgtKYFckznkcVMR3Gg4z
Follow Digital Farm Animals
Instagram - digitalfarmanimals
Facebook - DigitalFarmAnimals
Twitter - digifarmanimals
Spotify - open.spotify.com/artist/5fyDppLDl1juIu1BcUT5zh
Lyrics:
Don’t play games, don’t play games with my heart
Ohh eeeee
Now the feels hit me differently
When they’re hittin this deep don’t play, don’t play
Don’t play games, don’t play games with my heart
Ohh eeeee
Now the feels hit me differently
When they’re hittin this deep don’t play, don’t play
KSI:
All that time on your own with me
We had fun on the 360
I helped you get that UAV
Still could never get you that AC
Sneaking in school just to get by you
I’m obsessed with the scent on you
Coco Chanel on your neck with your body in check
Loving all the time with you
But now you’ve just gone missing
And you’re airing all my wishes
You’re online but you still won’t listen
All my time is you dismissing
This is in no way a 2 way street
I’m playing sad and it’s on repeat
Got me here hoping you see my snap
Cos I’m not ready for us to wrap
Nowoooooo
Don’t play games, don’t play games with my heart
Ohh eeeee
Now the feels hit me differently
When they’re hittin this deep don’t play, don’t play
Don’t play games, don’t play games with my heart
Ohh eeeee
Now the feels hit me differently
When they’re hittin this deep don’t play, don’t play
Anne-Marie:
All the things you doing
yeah I think I’ve seen it all before, seen it, seen it all before
ahhh
everything you’re saying
yeah I think I’ve heard it all before yeah heard it all before
if you don’t give me your time
then I ain’t giving you mine
huh
if you’re gonna lie
then ima say goodbye
every game you’re playing
yeah boy I’ve played them all before
and I win them all
KSI
But now you’ve just gone missing
And you’re airing all my wishes
You’re online but you still won’t listen
All my time is you dismissing
This is in no way a 2 way street
I’m playing sad And it’s on repeat
Got me here hoping you see my snap
Cos I’m not ready for us to wrap
Nowoooooo
Don’t play games, don’t play games with my heart
Ohh eeeee
Now the feels hit me differently
When they’re hittin this deep don’t play, don’t play
Don’t play games, don’t play games with my heart
Ohh eeeee
Now the feels hit me differently
When they’re hittin this deep don’t play, don’t play
Play
yeah
play
yeah
play
yeah

#AnneMarie #KSI #DigitalFarmAnimals

Komentari

  • who heard on radion

  • This song was playing in south africa in a underrated store this week when I went there

  • I love this song

  • He really is a lord.

  • Who are those 10k people dislike there all people who are wannabes

  • Hard song!!

  • 🔥🔥🔥

  • These screen sizes are getting smaller and smaller

  • Its my favaroute song it makes me smile we all need it at the moment

  • Houdiini like Dont play comment

  • i would listen to this but my bro would take the piss

  • no, I can't! I so love you anna Marie!!!!!!!!!😱😍🤩

  • If you ever feel useless just remember this song has a dislike button

  • Make a song with arianna grande Like this so he can see it

  • Lord KSI

  • JJ your verse I fuckin love it mate god me in my feelings. I miss her bruh fuck !!

  • This song should be in Fifa Like if u agree

  • i like this ksi

  • Really love is better then this dogshit and KSI’s bit is lit tho

  • All fine but why is your voice unrecognisable. What point to modify it when your own voice is good enough. Pointless

  • I'm egyptian man

  • After listening to this, I bought HRwiki premium without hesitation

  • wtf is with the retro pig

  • Technoblade watching in back

  • The goat 🐐

  • Baja Mali Kninđa ima bolje pjesme od Anne Marie i KSI, bolji tekst, odlična harmonika, nema krinđ spot.

  • Can't take ksi seriously since jake paul beat hiss ass

  • Wow this song is amazing you two are amazing and I love how this is what Ksi acc dose (boxing) you are both amazing artists keep the amazing work up 💙💜

  • Ksi is such a humble guy I can not knock him hes a real inspiration to todays youth and I take my hat off to him big up the UK and big up KSI and Deji

  • digital farm animals Technoblade is that you?🐖🐷

  • yo jj love the new song

  • I also love how he made fun of himself at 0:34

  • This is the best song that JJ has recently (in my opinion). He sounds so amazing!

  • i dont think ksi needed to add autotine like that for his part

  • Never thought this song would be dope. I saw the notification long time ago but I didn't listen to the song so I went to Ksi channel to see is the song dope or not...... It's banger I love it so much!!!🎉🎉

  • Ok now I wasn't expecting this to be a banger, wow

  • Fat neek

  • I came back to say... I love u fatneek how u changed my life for the better

  • Anne carried this song ngl

  • Legend says that the guy in helmet is ksimon

  • So thats where all the toilet paper went

  • Lord Voldeneek.

  • Don’t forget. he is still Lord FatNeek

  • They have very generic voices. Everyone sounds the same nowadays.

  • Getting this song as an advert was bloody hilarious

  • im the ticklemaster

  • I love it so fire

  • I love it

  • Heard this song on SOUTH AFRICAN RADIO... love it

  • I just heard this on a South African radio station 😥😣

  • Anne marie fans> Nice song i love it! KSI fans> FATNEEEEEEEEK!!!!

  • I love this collaboration between these two

  • This song is amazing

  • love this song bro

  • I LOVEEE THIS SONG

  • ❤️

  • This song should be on radio 😭❤️ I wonder why it's not here yet in my country

  • Don't play games

  • Let go ksi

  • Omg this song is so soooooo

  • Kinda good ngl

  • KSI isn't even pinning Anne-Marie comment

  • 🔥🔥🔥

    • 🔥🔥🖤

  • 😘😘😘😘😘

  • Ksi fan from Sri Lanka🇱🇰🇱🇰🇱🇰 love you ksi 😘😘😘

  • fuckin love it!

  • finally JJ slowed down and put some melody in there, thats all hes got to do man is make these easy melodic bangers instead of that overly fast off beat stuff... best song yet imo

    • Best meaning by JJ's individual performance and the entirety of the song

  • Eeeeeeeeeeeeeeeeee

  • This some fifa 22 type music 🤣😂

  • This song is gasssss

  • nice one , FaTnEeK!!

  • banger jj keep it up

  • idk if people saw this but hear you go 0:34

  • K.S.I going wild

  • La La La 2.0 but still fire

  • pause at 0:03

  • JJs outfit looks like MJs from thriller

  • Y'all definitely need better beats

  • Some of the most cringe lyrics ever

  • Ksi lowkey sounds so good with autotune

  • Playing on radio in fkin sweden, wtf.

  • Jj/Ksi whatever u wanna call urself nowadays man, ive been a viewer since I was in gradeschool.. im graduating uni in a bit and I still watch u.. come a long way bro!!!

    • @Jaime De la cruz You are nothing you know that right? There are many people like you stop feeling special lol. With cool I meant cool, it was not sarcastic.

    • Kayra Akdas check the year I subscribed to JJ.. ur a joke prolly never even watched a pack opening from this dude smh

    • cool

  • I just realized how hard this song goes

  • 0:59 is noone going to talk about how the tennis ball went straight down LMAOO

  • Anne-Marie is an actual goat and ksis’ verse is actually a banger 🔥

  • My man can makes songs with big artists But can't activate Windows 💀

  • he gets better every song

  • This hits everytime

  • Can we all agree? This is fuccin insane mate!!!

  • jjs practicly mainstream now

  • I literally listened to this song 1000 times it's so good

  • 💗💓💓😭😭😭

  • lol...

  • She really be looking like Sakura

  • Is it just me or wouldn’t they be a great couple

  • 3:11 I can just hear JJ saying “SHUT UP MAN SHUT UP....MANS OUT HERE DOING BIG TINGZ” 😂

  • I liked it to

  • I love this song

  • I hear your songs all day!!!❤❤❤❤❤

  • You so gooooooood!!!!!!!