British Vogue

British Vogue British Vogue

  • 30
  • 213 mil.
British Vogue is the world’s leading premium lifestyle and fashion entertainment channel. Weekly releases and brand new original programming including short films, series and in-depth documentaries, Vogue Video is the ultimate destination for unprecedented access into the world of fashion, beauty and culture.

Video

Komentari

  • 😍

  • 'it's amazing how the world basically thinks I'm the Messiah of Music right me-ow...I'm just me.' *slyly grins while counting money and stroking cuddly feline*

  • Her beauty is just etheral

  • Hey!

  • Veganpower!!♥

  • 💜💜💜

  • Why she is so perfect😍😍😍

  • Love old and new Billie eilish..giving me positive vibes😊❤❤

  • hahaha...that's what i am talking abouttt...you are so pretty girlll....billie ' monroe' eillish..you go girlll

  • I am sorry, I know it is Vogue and all that - but Billie is SUCH a beauty ..... The stylist could've done much better ....

  • This look has all been done over & over, why not do something original?

  • I LOVE this SO MUCH omg, idk there's just something calming about this. I love seeing her so happy. 🤍🤍

  • With her success and talent, she could so easily have been pretentious and arrogant, but she’s charming, grounded & humble and, for a 19 year old who’s accomplished so much already, she really is a credit to herself and her family. Im not embarrassed to say I’m a real fan ❤️

  • They really got the synder cut vibes.

  • OH MY WE GOT A STARCON ARE HANDS

  • Too much cosmetic surgery..so.obvious.. the lip plumping, silicon on the cheecks, nose trimming

  • You ate so beautiful

  • Billie Eilish answers questions from Justin Bieber and 22 other famous people?!! How about Billie Eilish answers questions from 22 famous people period!!!

  • Pure Glamour. A true Hollywood Star!

  • I will personally fight whoever hurts this guy.

  • Love these...great sketch

  • She seems like such a sweet person🥺

  • shes all fake i see it in her eyes no joy in life just plain sadness thats why she cant answer them questions truthfully because she doesnt believe a word shes saying.

  • anyone knows what the music at the beginning is?

  • Was really hoping to see Melanie 😔

  • Keşke Türkçe Altyazı Geçiyor Olsaydı Özellik Yok.

  • Zara Larson will write it, beauty will read it.

  • This is really the biggest foolery ever and peopl str8 fall for it lolzzz

  • can we appreciate the aesthetic of this like ahhh

  • What's this style people are asking about?

  • Who is tbis person and who are these people?

  • Love that we're still falling for the 'pop star is in total control' trope. I hope Billie is well and thriving.

  • this is really cringe

  • awesome

  • I'll see you in a couple years or anytime, now and always.

  • This is so sweet and wholesome 🥰

  • A legend? Hahaha she is 12 yrs old. State of that fake hair nails and makeup hahaha 😂

  • Tęsknie za starą billie

  • She looks like margot robbie

  • "people think i'm a demon, i'm honored" i just love this queen

  • I knew it, it has to be one of the Spice Girls..

  • This is so wholesome!!! 🥺💗🤧✨🔥

  • Jungkook is happy to see Billie and justin segul

  • The joker's wife, lets put a smile on that face.

  • Happy mother's day.

  • She looks like claire from steps with blonde hair!!!!

  • More dollars than sense...hoping not another MMonroe/JJoplin-like tragedy. GROW UP - the world has suffered enough immature dramas !

  • Tim burton...omg

  • I legit thought she was gonna start speaking in a graceful, british accent.

  • She has this Madonna vibe

  • why does the title includes Justin Bieber only while other celebs also asked her questions? Is this also a promotion for Justin Bieber?

    • i love you never give up! you have everything ❤️

  • How old is she? She look tired but she is a sweet girl with a big gift from God which is her voice!!

  • I love this Billie’s letting that beauty come out! we always knew you was gorgeous glad to see you being comfortable with that and excepting it ! we love you baby girl we got your back your future is bright just be true to yourself and the people that truly love you will hold you up in your times of struggles👸💝

  • Potato + Tomato = Pomato

  • I love her personality so chill, savage but classy

  • Billie is so sweet & innocent we must protect her with everything we’ve got🔐🤞🏼

  • JODIE COMERRRR!!!!

  • Beautiful and Talented but bae looked better with natural hair

  • She look uncomfertable in that dress

  • Great sound design!

  • "I went on date yesterday". Seems happiness is on her way 😌😌😌😌😌

  • This literally made me cry i love you Billie you make my day so much better, I’m so glad you get to be in our lives 🥲❣️💚

  • Omg billie plays portal and portal 2 I love her!

  • There are random mannerisms and expressions in this that really remind me of Helena Bonham Carter

  • I love u

  • This makes me so happy seeing my bae happy 🥺❤

  • Billie don’t think of anyone do whatever you want

  • i love you never give up! you have everything ❤️

  • i love how she addresses each of them by name before answering 🥺 it feels way more personal

  • What nonsense and garbage is this ?

  • This girl has so much wisdom.. how? HOW?

  • hakhahha posing so awkward lol!

  • Billie is from another planet.... She a fallen angel duh

  • Didn't read the title and was very confused about why Lady Gaga looked different

  • Dame Judi Dench. Iconic. Period.

  • uh just tell me if there's anybody i like because i don't want to watch the whole thing please

  • wyt people really getting wrinkles at 20

  • wtf she knows about portal?!?! ok ngl she cool

  • Goodness was Anya doing a photoshoot or a video along with this one? I need more of her in this look😍

  • I just love hearing how you talk, you are mesmerizing